In federale zin wordt intellectuele eigendom gedefinieerd als informatie of kennis, niet-herroepingsclausules en bedrijven die in de Verenigde Staten zijn gevestigd. Het is nog onduidelijk hoe de FTC zal interpreteren en denken over het bestaan van een commercieel recht op de feiten die doorCourse Guidesworden onderwezen bij de vorming en levering van een Instagram-cursus – maar er is een mening in de Verenigde Staten die suggereert dat de aanwezigheid van een disclaimer aangeeft dat de cursus gratis wordt geleverd omdat college-studenten normaal gesproken op zoek zijn naar manieren om te manoeuvreren en ondernemend gedrag aan te moedigen – in plaats van alleen het internet te gebruiken om een bepaald onderwerp op te pikken.
En dan is er nog de kwestie van het onderwijs – als studenten informatie moeten kopen over dingen die zij voor hun studie moeten doen – maar die dingen zijn hun eigen persoonlijke ondernemingen en, zij proberen toch al geld te verdienen met sociale media-activiteiten. Hoe kunnen ze betaald krijgen als de enige betaling die ze ontvangen de kennis in de cursus is? De realiteit is dat deze Instagram-cursussen kunnen worden beschouwd als onderdeel van het kernaanbod van de consultants, en dat ze op een niet-commerciële manier zaken kunnen doen. Dat is waar de algemeen verkeerd opgevatte begrippen een rol spelen – de manier waarop de term “Instagram” wordt gebruikt. Een student kan commerciële inhoud op sociale media creëren, maar hij verricht geen educatieve dienst, en over het algemeen geen contractuele werknemers van de instructeur.
We hebben gemerkt dat Instagram-cursussen een geweldige aanvulling kunnen zijn voor commerciële klanten – terwijl de meeste ondernemers begrijpen dat Instagram slechts een platform is voor het delen van informatie op een platform. Instagram-cursussen kunnen worden gebruikt om een commerciële like te leren – of hoe je iets waardevols kunt doen – en kunnen de winst van de klant verhogen tot het punt dat ze er niet langer omheen kunnen. In onze ervaring heeft deze strategie paren van negatieven en positieven.
Ten eerste is Instagram misschien een middel om informatie te verspreiden. Het resulteert echter in een informatie-overload voor de student. Maar als je iets aanbiedt dat echt nuttig is voor je klantenbestand, en een educatief sjabloon om die kennis te vergroten, dan doet het iets voor je bottom line. Het zorgt voor extra inkomsten door potentiële studenten meer te geven dan ze verwachtten. De extra bonus voor de ondernemer is dat hij zich als innovator profileert – en als iemand op wie men kan vertrouwen dat hij echt nuttige informatie levert.
De negatieven rond deze internet marketing interactie trends zijn wat ons heeft geleid om te komen met het ontwerp van een cursus die zal werken voor alle soorten – en kan zelfs worden aangepast aan de behoeften van een real-world situatie te vervullen.
1. De cursus kan een onderdeel hebben dat de student informatie geeft over de waarde van de produkten die hij verkoopt. Het blijft waar dat er anderen zijn, die bereid zijn dit soort educatief materiaal aan anderen te verschaffen.
2. Zij verzorgen een opleiding in rekruteringsstijl. Er zijn educatieve evenementen. Er zijn informatieve sessies. Er zijn informatieve webinars – en veel van deze vinden plaats op verschillende locaties. Maar met het online model overtreffen de ervaringen in een virtueel publiek beide ruimschoots.
3. Een visuele en hands-on benadering van het onderwijs. Waarom zou je iemand anders willen betalen om al die extra uren te maken en een instructeur voor te bereiden om informatie te geven over hoe je een huis bouwt, als je het ook zelf kunt doen? Nee. Niet noodzakelijk. De helft van de reden is dat velen van ons van nature “visuele, hands-on lerenden” zijn
4. Betaalde studenten kunnen eigenlijk geld verdienen via de tussenpersoon, gewoon door extra producten of diensten te krijgen. In feite is dit een van de grootste dingen over het internet – het heeft een fenomeen gecreëerd, waar mensen affiliate programma’s hebben – en als ze investeren in een reeks producten en diensten, dan kan hun pay-off groot zijn.Deze Instagram cursussen kunnen dienen als een model, en voegen effectievere reclame en marketing op een manier die letterlijk honderden andere meer geld-making modellen niet lukt.
De reële modellen van een leraar in het algemeen en een werknemer in de particuliere sector leiden tot honderden dollars aan huur en kantoorbenodigdheden per maand. Als ze in luxe willen leven, heeft de echte leraar al een oplossing. Op het internet is het mogelijk om eender welke persoon een eBook te sturen en aan te tonen dat hij beter af zal zijn als hij investeert in de informatie die in een eBook gegeven wordt – of liever, investeert in de kennis van je familie.
lees meer