Hieronder vindt u een lijst van 12 freelance illustrator jobs (de verschillende soorten jobs) die tegemoetkomen aan de bezorgdheden die in debralidavlander hieronder worden geschetst:
1. Zorg ervoor dat een webpagina een duidelijke en beknopte navigatiestructuur heeft: afbeeldingen (een pagina is een verzameling afbeeldingen), links, pagina lege afbeeldingen, splash tekst (het eerste wat de bezoeker ziet), en een duidelijke navigatiestructuur zullen de leesbaarheid van een website verbeteren, zonder welke, de lay-out van de webpagina’s op zichzelf nutteloos is. De grotere tekst moet worden bewaard voor gebruik als headers (h1, h2, h3…), de meer keyword-rijke tekst bovenaan de pagina wordt bewaard voor gebruik in de tekst zelf ( epit OWN IE, keywords in de meta tag, de naam van de pagina, etc.), en de onderkant van de pagina. Het misbruik van de header tekst zal uw zoekmachine optimalisatie krediet verhogen, maar het is een ongelukkige realiteit dat niet alle lezers proberen er doorheen te kijken. Daarom is een aangepaste oplossing niet doeltreffend.
2. Zorg ervoor dat de tekst op de webpagina de lezer rechtstreeks aanspreekt in de koppen, paginatitels en andere kopjes. De paginatitel (de title-tag) zou idealiter de webpagina moeten beschrijven om de lezer een voordeel te bieden. De paginatitel moet een aanzienlijk aantal van de juiste trefwoorden/zinnen bevatten (de trefwoorden/zinnen bovenaan de html-codering die u gebruikt), en de tags (h1, h2, h3) moeten hun relevantie rechtstreeks in de tekst sturen (uiteraard wordt hierdoor een deel van de breedte van de pagina weggenomen om de juiste 200 tekens te maken). Verder moeten de paginatitels een “thema”-component bevatten die duidelijk maakt hoe het document door de gebruiker moet worden bekeken. De paginatitels moeten zo uniek mogelijk zijn; de titels moeten zinvol zijn. Ook moet de tekst gemakkelijk te herkennen zijn; niet meer dan 30 tekens over de gehele breedte van de pagina is het maximumpercentage tekst dat door een browser wordt weergegeven.
3. De lay-out van de webpagina mag niet meer dan 600 pixels breed zijn. Met het gebruik van één kolom (één pagina eerst) moet er goed geschreven en boeiende inhoud zijn. Om een rol te spelen in de rangschikking van de zoekmachines moet de inhoud op de pagina relevant zijn voor de titel en is de titel essentieel voor de navigatielinks. Dit geldt zowel voor de linker- als de rechterkolom, maar de kolom aan het begin of bijna het einde van de pagina moet de laatste kolom zijn, omdat deze een “krachtige waarschuwing” bevat dat de gebruiker niet verder moet gaan dan het laatste onderdeel van de laatste kolom. Dit ontwerpprincipe zou de ranking van de engines aanzienlijk moeten verbeteren, omdat het sites bestraft die hun pagina’s niet goed ontwerpen of verfijnen (de “Waarschuwing”-component). Met andere woorden, u betaalt een meerprijs om maximaal zichtbaar te zijn in de zoekmachines, wanneer uw pagina minder scoort dan de gelijkwaardige site met een betere (of andere) ontwerpfilosofie.
4. Zorg ervoor dat het grafisch ontwerp van de webpagina de relevante alt tags en herhaalde – bij voorkeur de exacte – beschrijvingen voor de afbeeldingen bevat. Het kan bijvoorbeeld het beste zijn om gewoon een afbeelding van een kat te uploaden en onderaan (of rechts naast de rest van de opmaak) een afbeelding van een kat te gebruiken. Het is een algemeen geloof dat de zoekmachines sites met onduidelijke (maar niet voldoende belangrijke) inhoud zullen bestraffen, zozeer zelfs dat we pagina-ontwerp zien dat lijkt vanuit het oogpunt van de gebruiker, maar eigenlijk een ontwerp is van een grafisch ontwerper met de agenda om in de smaak te vallen bij de zoekmachines. Daarentegen moet een website die zich richt op een specifiek “trefwoord” (dit wordt hieronder besproken), vooral als het domein is gekocht, de belangrijkste trefwoorden vertegenwoordigen. Waar een wil is, is een weg.
5. koptekst (h1 velden) moeten 1-3 keyword-rijke blokken zijn. Deze blokken moeten meestal aan de bovenkant van de pagina (top -corresponderend met de header tekst), en bevatten keyword-rijke, krachtige, relevante, en meeslepende, relevante boodschap samen met ondersteunende achtergrond tekst.
6. Meta-Keywords (meta-keywords) zijn eenvoudigweg de trefwoorden die in de meta-rowset van een pagina staan (trefwoorden lopen de meta-rowset inclusief de vetgedrukte tekst, tekst, headers, enz.)
lees meer