Vandaag is het moeilijker geworden om online te concurreren en te strijden voor uw consumenten. Maar het betekent niet dat online adverteren niet effectief is. Zorg er gewoon voor dat u precies weet wat online reclame voor u kan doen.
Een online marketing bureau kan vandaag de dag meer gehoorzamen dan vroeger. Maar voordat u vraagt wat een online marketing bureau kan doen, moet u eerst weten wat ze niet doen. Als u op zoek bent naar een bedrijf of firma die uw online aanwezigheid op een superieure manier kan opbouwen, moet u weten wat, wat niet te doen. Dit zal voorkomen dat uw online aanwezigheid als ondermaats wordt gezien en dat u dienovereenkomstig moet betalen.
-Er zijn veel bedrijven die denken dat ze de merknaam van de CEO van Big Brand of de CEO van een groot bedrijf kunnen gebruiken en met een suave strategie op de proppen kunnen komen. Doe dit NIET. Probeer geen goedkope gimmicks die niets van het grootste belang voor de consument hebben. Het idee is om een corporate of organisatorische website te bouwen. Het mag er dan wel uitzien alsof je vanuit hun CEO kunt rondsurfen, maar echte substantie zit er nog steeds niet in. Waarom? Omdat het u niet vertegenwoordigt aan de massa. Kijk, het is geweldig om een verkoper te hebben — ongeacht wat ze u mogen kosten — die uw product en merk vertegenwoordigt.
-Esthetiek is belangrijk. En hoe zit het met die verkoper? Is dat een verkoper? Deze persoon vertegenwoordigt het imago van uw bedrijf. Het maakt niet uit hoe gelikt hij/zij is. Dit is de beste manier om de industrie te trainen om te verwachten dat uw corporate of product branding er gelikt en professioneel uit kan zien — net zoals u ervaren heeft toen u voor het eerst begon. Dat is wat je hen moet leren. Dit is het belangrijkste wat je moet doen. Het is niet gemakkelijk, het is tijdrovend en het is ingewikkeld. Het gaat niet van vandaag op morgen. Het zal tijd kosten om een website te bouwen die het imago van uw bedrijf vertegenwoordigt en die op een zo innovatief mogelijke manier met de consument in contact moet komen. En het gaat tijd kosten, veel tijd om dat te doen. Niet 30 minuten, noch gaat het u 50 uur kosten om het te doen.
-Inhoud is koning. Toen ik een paar jaar geleden begon met online winkelen, herinner ik me dat inhoud koning was. Producten waren er, het was gewoon een eenvoudige website. Ik bestelde persoonlijk bij een financiële instelling inatives die er uitzagen alsof ze op de site waren. Had slechts een paar diensten die er waren, en het had niet alle van het verkeer profiel dat ik wilde. En ik was een van die 30.000 consumenten die geraakt werd door de content cab.
-Onderwijs echt Clue is in de Crowd-OK, dus nu dat je weet wat inhoud niet kan doen in uw online aanwezigheid, laten we praten over het onderwijs. Inhoud moet echt voortdurend worden geproduceerd, gecreà “erd en je moet er voortdurend mee bezig zijn. En het hoeft niet onbetaalbaar te zijn. U kunt gebruik maken van de diensten van een online marketing bureau of freelancer om uw online marketing specialist voor u zijn. In principe zullen zij uw Build Your Online Presence team zijn. Zij zullen al deze inhoudsdeskundigen online laten komen en consequent nuttige en educatieve informatie over uw branche voor u verzamelen.
-De dikkerds kunnen dichterbij zijn! Dat kunnen ze zijn! En wie zijn zij? De CEO van die $500. De jouwe is een zes-cijferige executive in een drie-minuten stad. Jij wilt hetzelfde doen in drie minuten! Maar dat is een ander onderwerp op zich.
-Social Media Training-Dit is waar u wilt dat al uw inhoudsexperts uw organisatie trainen, zodat ze in staat zijn om de juiste betrokkenheid in sociale media te genereren door middel van inhoud. Al uw informatie moet gericht zijn op uw publiek en niet op uw eigen organisatie. Al je content moet naar dat doel leiden. En relevant voor wat je publiek wil. Dit gaat dus over meer dan alleen je product of diensten. Hoe kun je je organisatie repareren als je je aanwezigheid op social media niet repareert? Hoe kun je je organisatie repareren als je niet de juiste inhoud hebt, dat wil zeggen de juiste set van zoekwoorden? Hoe kunt u uw organisatie repareren als u niet consistent op de website verschijnt die uw publiek ziet wanneer ze zoeken op trefwoorden? Hoe kunt u uw organisatie repareren als u niet al uw informatie up to date houdt? Het is het minste wat u kunt doen om te laten zien dat u geeft om alles wat uw publiek krijgt en vooral, wat u doet om het te repareren.
-Het wiel opnieuw uitvinden-Ik weet dat dit klinkt alsof het veel te veel is, maar dit is wat uw agentschap of freelancer voor u gaat maken. U wilt dat elke boodschap om altijd over iets dat je hebt dat geïnteresseerd is in. Dit heet multitasking.