Skip to content
Menu
Cnip Newmedia
  • Home
  • Marketing
  • Ict
  • Uncategorized
  • Algemeen
Cnip Newmedia

Wat wilt u dat uw website doet?

Posted on May 23, 2022

desktop voor webdesign - webdesign stockfoto's en -beelden

Ik kan mij geen situatie voorstellen waarin zij op de schutting zitten, willen nadenken over kopen, maar niet zeker weten of wat er op het menu staat is wat zij willen.

Ik denk dat we allemaal weten dat sommige bedrijven dit opvangen en erover nadenken, maar de waarheid is dat de meesten zich er niet van bewust zijn. Ik ontwerp een website die de klant laat beslissen of wat er op het menu staat de juiste deal voor hen is. Het is prima om de site te gebruiken om het product voor te verkopen, maar zodra de klant klikt om door de website te bladeren, moet hij duidelijk kunnen zien dat u hem een deal aanbiedt – het zou niet eens nodig moeten zijn. Het is een bedrijf, maar ik wil niet dat mijn klanten me zien als een opdringerige verkoper. Ik wil dat mijn website ervoor zorgt dat ze het product willen kopen, maar ik wil niet dat ze de tijd besteden aan het bekijken van elk deel van de website om het te vinden. Het is echt niet zo ingewikkeld. Het is gewoon een kwestie van gezond verstand gebruiken en bieden wat de klant wil weten.

Ik ga beginnen met u een zeer belangrijke vraag te stellen. Wat wilt u dat uw website doet? Er zijn in principe drie manieren om dit te zeggen.

1. Geef waardevolle informatie.

2. Een snelle oplossing voor een probleem bieden.

3. Een plaats aanbieden waar men snel en gemakkelijk kan kopen.

Er is geen twijfel dat de meeste websites een fatsoenlijk werk doen van het verstrekken van een of meer van de drie, maar ik zal een perfect voorbeeld geven. Ik heb een Internet Restaurant ontworpen omdat er een probleem is in die industrie. Veel meer restaurants dan er restaurants in de wereld zijn, falen. In de meeste gevallen is het falen te wijten aan een gebrekkige bedrijfsvoering. Laten we teruggaan naar het voorbeeld van het restaurant. Het restaurant is de handeling van het koken van voedsel, maar het is ook een belangrijk proces – het moet een aanvulling zijn op de service van het restaurant en er moet een menu zijn! Dit is precies waar mijn website ervoor moest zorgen dat hij inspeelde op de restaurantbranche.

Ik heb een pagina met zoekmeldingen gemaakt die een pagina van de website van het restaurant in de startpagina plakt, zodat de persoon die iets zoekt op het internet 20% kans heeft om het te vinden. Als ze het vinden zullen ze ervan genieten en willen ze terugkomen naar de website dus meld ik ze daarvoor aan. Dit betekent dat de persoon die de website van het restaurant bezoekt 20% kans heeft om te vinden wat hij zoekt, ik geef 20% korting om terug te komen en het restaurant maakt 20% winst van de dubbele whammy! In feite is het aanbieden van een pays shopping promotie om meer vaste klanten binnen te halen een beproefde methode om aankopen te stimuleren, dus dit zou eenvoudig moeten zijn. Ik controleerde dat dit de manier was waarop de klanten me vonden, dus het rechttoe rechtaan proces was gemakkelijk voor klanten om me te vinden. Het ergste was dat mijn website niet te vinden was op Facebook en social media sites, dus nam ik contact op met een ontwerper om een website met een hogere conversie te maken. Ik ben erg blij dat ik dat gedaan heb, want in bijna 100% van de gevallen heb ik nooit een andere website nodig gehad en de conversie was uitstekend. Dus, tot besluit, als je de bovenstaande punten volgt, zou je website een succes moeten zijn en je de beloningen geven waar je naar op zoek bent.

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

  • The Importance of an SEO Service
  • Wat wilt u dat uw website doet?
  • De voordelen van een goede website
  • Content Marketing Agency
  • What Is Computer
©2022 Cnip Newmedia | Powered by SuperbThemes & WordPress