Van productontwikkeling tot contentmarketingactiviteiten, uw ideeën komen van bureaus en consultants, maar zelden is uw inbreng ooit het eindpunt. In plaats daarvan is het uitzoeken van de juiste dingen om te zeggen over een bepaald product onderdeel van een lang proces dat vaak maanden of zelfs jaren duurt om volledig te ontwikkelen. Wij helpen u te anticiperen op de behoeften van uw publiek, samen te werken aan inhoud, en deze tot leven te brengen.
Ik hoorde dit onlangs van een autodidactische copywriter over e-mailmarketing. Het maakte een impact toen we daar zaten en er echt over nadachten. De persoon had het over zoekmachines en hoe het onderwerp op die webpagina's en blogpagina's precies datgene was dat de zoekmachines aanstuurde. Maar, mijn punt was dat een content marketing bureau weet dat niemand iets weet over zoekmachine optimalisatie of op zijn minst nooit de formule zal kennen die precies datgene drijft waarvoor ze hier zijn: meer producten verkopen. Soms moet je buiten de doos stappen om dingen goed gedaan te krijgen.
Dit is een van de dingen die echt belangrijk zijn. Wanneer je in een agentschap zit, heb je daar iemand om je ideeën en resultaten naar een hoger niveau te tillen. Je hebt daar ook iemand om de taal te vangen die je publiek spreekt. Als je een whitepaper aan het lezen was of data aan het verzamelen was, zou het moeilijk voor je zijn om snel in termen van definities te bouwen. Een content marketing bureau komt van u omdat u nieuw bent in wat u doet en die dingen wilt weten. Daarom moet het materiaal dat u van dat social media bureau krijgt, in geschreven, specifieke termen zijn. Welke woorden er ook gebruikt worden om die inhoud te beschrijven, u moet toegang hebben tot die informatie. Vergeet niet dat u met uw geld de boodschap van het beste bureau serveert.
Een van de kwaliteiten van een goed contentmarketingbureau is duidelijke communicatie. Laten we eens kijken naar een paar voorbeelden. Wanneer ik naar een sportblog luister of naar een nieuwsbericht, hebben de meeste lezers niet het gevoel dat ze branchebrede informatie krijgen. Het blogbericht zelf biedt geen volledig perspectief en verwacht in plaats daarvan dat je het "hoe" van de situatie kent. Wanneer u een contentschrijver van een bureau inschakelt, is het van vitaal belang dat zij het materiaal dat zij leveren transparant en toegankelijk maken (want u betaalt hen). Als u geen toegang biedt aan uw klant, bieden zij geen toegang aan u. Mijn afdeling heeft een team van 1.400 werknemers, maar als ik iets moet te weten komen, ben ik ofwel niet op kantoor of moet ik contact opnemen met een ander bureau.
In Internet marketing, veel bedrijven geloven dat het inhuren van een bureau dat zal dienen specifieke industrie specifieke informatie die er al over een bedrijf is het beste idee is, want zoals je altijd zult lezen in de echte wereld: ze niet graag dat je weet wat belangrijk is over hen. Bijvoorbeeld, laten we aannemen dat u een farmaceutisch bedrijf bezit. Je zou echt veel kunnen leren van een content marketing bureau. Maar wat als die bedrijfseigenaar niet zou weten dat hun concurrentie ook van grote waarde is voor consumenten (maar velen weten dit niet). De beste content marketeers ontwerpen content zo dat zelfs een nieuwkomer in het bedrijf de informatie in de eenvoudigste bewoordingen kan opvragen.
Er zijn verschillende factoren die gaan in het selecteren van de juistecontentmarketingbureau. Een van deze factoren is het talent bij het bedrijf. Ze hebben wel personeel van ervaren professionals die goed thuis zijn in de internet wereld (dit geldt ongeacht de industrieën). De troef van een goede content marketing bureau is samen te werken met verschillende soorten ondernemers, in staat zijn om snel te nemen op alle van de inhoud behoeften van de verschillende industrieën en snel balanceren dat met persoonlijke tijd en middelen. Met zo weinig middelen, denken veel bedrijven dat ze marketing alleen aankunnen. Dit is de grootste valkuil van organisaties die de weg van contentmarketing zijn ingeslagen. Om echt ervaringen voor consumenten te creëren, moet die expertise worden gecombineerd met de eigen werkkennis en het eigen denkproces van een bedrijf.